RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Friday 28 December 2012

Artis Wanita Malaysia paling banyak Search di Google

Entri kali ini Kawan nak kongsikan 3 artis wanita Malaysia yang berada di Top ranking Search di Google.

 

Neelofa
Kontroversi terbaru Neelofa adalah timbul cerita kurang sedap didengar antara beliau dan pereka fesyen Nurita Harith yang mana Nurita mendakwa Neelofa kurang profesional dan tak menghormati orang lain


Lara Nordin
Kontroversi terbarunya adalah isu berpakaian yang terlampau seksi sehinggakan mendedahkan sebahagian lurah buah dadanya didalam filem porti Vs Omi.


Erim Malek
Terbaru beliau dikaitkan isu gambar terbarunya di laman Instagram yang dimuat naik olehnya menerima kritikan dari pelbagai pihak baru-baru ini. Difahamkan, walaupun gambar tersebut adalah untuk tatapan umum, tetapi kata-kata yang ditulis ditujukan kepada kekasihnya, Walid.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...