RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Tuesday 1 January 2013

Jawatan kosong Sinar Harian sebagai Wartawan


SINAR Harian Online kini mengalami perkembangan pesat dan dalam proses mengembangkan sayap liputan bagi memenuhi selera pembaca dan peminat setia kami.

Justeru, jika anda menyimpan minat dan seorang yang suka mengharungi cabaran sebagai wartawan hiburan atau sukan, sila e-mel butiran anda ke alamat 
sinarharian.web@gmail.com dengan segera.

Calon yang berjaya akan dihubungi dalam waktu terdekat.

Sumber Sinar harian

2 comments:

  1. Asalammuaalaikum.Saya mempunyai minat yang mendalam untuk menjadi wartawan.Selain itu,berkerja sebaigai wartawan juga boleh menimbah ilmu dan mendapat banyak pengalaman.Saya juga amat menyukai aktiviti lasak mahupun cabaran.

    ReplyDelete
  2. sila hubungi Sinar untuk maklumat lanjut

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...