RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Thursday 10 January 2013

Polis tembak mati 2 penjenayah dikehendaki 5 masih bebas



Dua daripada tujuh suspek yang dikehendaki polis, ditembak mati hari ni di kampung padang ibu, Gua Perahu jam 1 tengah hari.
Dua daripada tujuh penjenayah terbabit akhirnya tumpas selepas berlaku tembak menembang dengan sepasukan polis di tepi tali air di kampung berkenaan.

Dalam pada itu polis juga mengesahkan pihaknya telah membuat serbuan dikawasan hutan di kampung terbabit dan ternampak kelibat beberapa lagi penjenayah yang masih bebas tetapi mereka sempat melarikan diri.
Pihak polis juga berkata polis akan terus melancarkan operasi memburu lima lagi suspek hingga ke sempadan Kedah tetapi percaya mereka masih lagi berada di kawasan sekitar kampung berkenaan.

Sumber Kosmo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...