RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Wednesday 9 January 2013

Pahang aibkan Johor dengan kemenangan 3-2



Pasukan berbelanja besar musim ini Johor Darul Takzim diabkan oleh pahang yang melakar kemenangan ditempat sendiri dengan keputusan 3-2. Johor yang impikan kemenangan sulong nyata tidak menjadi kenyataan apabila di musnahkan oleh S.Surendran yang meledakkan gol kemenangan pahang di minit 72.


Meskipun pada awal separuh masa pertama johor mendahului 2-0 menerusi Norshahrul Idlan Talaha dan Safiq Rahim.Separuh masa ke-2 membuktikan kehebatan Pahang apabila Pahang menyamakan kedudukan menerusi Fauzi Roslan.

Akhirnya kesungguhan yang ditunjukkan oleh pasukan Pahang membuahkan hasil apabila mendapat gol kemenangan di tempat sendiri. Tahniah diucapkan pada pasukan Pahang

3 comments:

  1. Salam....minat sangat bola...paling minat Harimau Malaya...Menang Kalah Tahniah...artikel memang sweetyz suka...suka jejalan cney...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sudi singgah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...