RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Tuesday 8 January 2013

Terima kasih sahabat

Terima kasih pada sahabat-sahabat yang menyokong Blog Cerita orang kita tanpa mu siapalah blog yang kerdil ini, aku gunakan "blog yang kerdil" adalah kerana blog ini masih baru dan aku masih lagi mentah dalam dunia blogger.

Tidak seperti sahabat-sahabat blog yang lain, mempunyai pengikut yang ramai dan yang paling penting pengalaman pun lebih, tentulah entri yang dihasilkan pun bermutu.


Disini aku ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada Blog Gelombang Rakyat,
sweetyzhanieyz83, yang menjadi penyumbang trafik pada blog Cerita Orang Kita dan tak lupa juga kepada PING BUSUK, blog.my dan pingje yang paling banyak memberikan trafik hasil daripada aku ping kan entri aku kat laman ping korang.

Pada pengikut Cerita Orang Kita seperti Nao Mei pemilik blog sweetyzhanieyz83 yang selalu komen kat cerita orang Kita aku ucapkan jutaan terima kasih dan tak lupa juga pada sahabat-sahabat lain seperti puteri mama, merpati biru, gelombang rakyat, badrul hisham dan siti aishah.

Harapan aku, sokongkan lah blog Cerita Orang Kita dan jika ada sebarang cadangan dan komen silakan aku sudi mendengar luahan pendapat dan juga cadangan dari korang agar aku dapat perbaiki lagi dimasa hadapan

Bye......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...