RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Wednesday 9 January 2013

Apakah Banner dan nak buat Banner menarik lihat sini


                         Sumber picture dari webjualan2u

Apakah Banner?, Kenapa pilih tajuk ni pada permulaan hari ini.. apa sebabnya kan.
opps sebelum aku yang jadi melalut terlebih.. baik sambung je cerita ni.. hasil daripada carian aku kat carian google berkenaan banner ni, agak banyak juga yang bertanyakan, jadi aku fikir ada baiknya juga aku buat entri tentang banner.


Banner berkelip, Banner macam daun gugur, Banner ada blim-blim dan macam-macam lagi, tapi bagaimana nak buat.. aku sendiri pun tak mahir dengan cara nak buat banner ni.. Bila nak buat satu banner yang menarik " untuk iklankan produk sendiri", mulalah aku cari kekawan blog yang mahir tentang buat banner ni. Tentulah banner yang menarik ramailah yang akan tertarik. " Cantik menarik kau memang DA BOMB ".

Kalau nak buat banner untuk blog korang dan untuk iklankan produk korang aku cadangkan korang lihat kat webjualan2u.blogspot.com tak payah korang nak pening kepala nak reka banner akhirnya dapat hasil korang sendiri tak puas hati, hihi.. korang cakap je nak macam mana tentang harganya korang tak perlu risau.. aku jamin murah..


               Picture dari webjualan2u

Apakah gunanya banner ni.. banyak juga gunanya kalau korang nak tau, bagi usahawan yang telah berjaya dalam dunia bisnes online ni, cuba korang lihat pada website  ataupun blog beliau susunan dan banner yang diaorang gunakan cukup kemas dan menarik.

Kalau korang nak lihat banner blog yang menarik yang boleh bagi sumber inspirasi kepada korang, korang lihat dulu blog-blog seperti fatin liyana, kebun cik durian, Hanis zalikha. korang tinjaun-tinjaun lah dulu pastu dah dapat ideal korang lihat offer yang disediakan oleh webjualan2u.blogspot.com.

Jadi kalau korang inginkan banner yang menarik dan tak payah nak peningkan kepala korang, korang tempah je banner korang tu.

Saje nak membantu, akupun tengah fikirkan nak buat satu banner yang lagi kretif.
Bye....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...