RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Saturday 22 December 2012

Bekas Isteri Ahmad Dhani tak rela bermadu



MAIA memahami kehendak anak-anaknya yang mahu dia merujuk kembali dengan Ahmad Dhani.


BEKAS isteri penyanyi dan komposer terkenal, Ahmad Dhani, Maia Estianty, atau lebih dikenali sebagai Maia mengakui bahawa anak-anaknya iaitu Ahmad Gazali, El Jalaluddin Rumi, dan Ahmad Abdul Qodir Jaelani masih mengharapkan agar dia dan Ahmad Dhani kembali bersama.

Maia yang merupakan bekas anggota kumpulan Ratu itu bagaimanapun tidak mampu memenuhi keinginan anak-anaknya.
"Saya tidak boleh lagi kembali bersama Ahmad Dhani kerana dia sekarang sudah ada yang punya, dan saya tidak mahu bermadu," ujarnya sambil tertawa.
Maia turut mengakui bahawa sehingga saat ini dia masih belum mempunyai niat untuk berkahwin semula disebabkan masih belum mendapat keizinan daripada anak-anaknya selain ingin memberikan tumpuan kepada kerjayanya.

Sumber Kosmo
Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2012&dt=1222&pub=Kosmo&sec=Hiburan&pg=hi_03.htm#ixzz2FjGKEd3B 
Hakcipta terpelihara 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...