RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Thursday 17 January 2013

Lelaki nyaris ditahan sedang berasmara dengan pelacur

 Lelaki asyik berasmara selamat
Terkejut & malu, itu yang terjadi pada seorang lelaki yang nyaris ditahan atas kesalahan melanggan pelacur di Teluk Intan, Perak.

Dalam operasi yang dijalankan Unit Penguatkuasa Jabatan Imigresen pada petang 16/01, lelaki terbabit sedang asyik berasmara dengan warga asing yang menawarkan perkhidmatan seks dengan bayaran RM20-RM30 untuk sekali perkhidmatan.

Bertindak atas maklumat awam, pihak imigresen telah menahan warga asing yang menawarkan kidmat seks kepada warga tempatan di sebuah rumah tumpangan sekitar Jalan Pasar.

Sumber sinar harian

" Mohon kerjasama anda, untuk tinggalkan sedikit coretan diruangan komen & mohon "Klik" iklan laman cerita orang kita, Selamat berkunjung ".

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...