RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Wednesday 16 January 2013

Seorang lagi gadis brazil ingin melelong daranya secara online

Brazilian student sells her virginity for $780,000 online
      Migliorini berjaya menjual daranya berharga $780.000

Selepas Migliorini berjaya menjual daranya kepada seorang lelaki jepun dengan bayaran $780.000 secara online yang mendapat perhatian dunia, kini muncul lagi seorang gadis yang cuba mengikut jejak langkah yang sama dengan Migliorini.


Rebecca Bernardo, 18, daripada Sepeacu Brazil, cuba untuk menjual dara beliau kepada pembida tertinggi dengan harapan menyamai rekod Migliorini yang mendapat bidaan $780,000.

Bernardo terdesak memerlukan wang untuk menanggumg kos
perubatan ibunya

Bernardo mengakui ilham ini tercetus selepas menyaksikan kejayaan Migliorini yang mendapat bidaan yang cukup tinggi dan lumayan, beliau mendakwa wang itu nanti ingin digunakan bagi menampung kos penjagaan ibunya yang mengalami strok.

Bernardo telah memuat naik videonya di you tube dengan menawarkan perkhidmatan beliau, tetapi sebuah badab penyiaran di negaranya telah menawarkan untuk menanggung kos perubatan ibunya, dengan syarat beliau membatalkan niatnya itu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...