RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Wednesday 30 January 2013

Tukar Rankaian telefon ke TUNE TALK melalui ONLINE

Akibat kecewa dengan perkhidmatan rankaian telefon yang selain dari Tune Talk, ada sesetengah pengguna telahpun menukarnya ke pelan Tune Talk, betul ke Tune talk ni bagus ?. Ini adalah feed back yang diperolehi hasil daripada survey yang dilakukan keatas pengguna telefon.

"Mereka sering kecewa dengan perkhidmatan rankaian yang mereka gunakan sekarang, lebih-lebih lagi bagi mereka yang menggunakan telefon Pintar seperti Blackberry, samsung dan I Phone".






Betul ke ?. sebenarnya perkara ini jika diteliti betul-betul mungkin kerana pakej yang ditawarkan oleh Tune Talk juga memainkan peranan penting, kerana bagi pengguna telefon pintar apa yang sangat diperlukan oleh mereka adalah kelajuan bagi mengakses sesuatu laman ataupun sebagaimya.


Salah satu yang juga menjadi penyebab adalah satu tawaran pakej harga kepada telefon pintar adalah yang terendah iaitu dengan hanya RM18 sebulan untuk pakej Blackberry internet service.

Kedua faktor itu jika ditambah lagi dengan tawaran insuran perlindungan percuma sebanyak  RM100 Ribu dan pelbagai tawaran yang menampakkan perjimatan yang dapat diberikan oleh Tune Talk secara tak langsung semakin ramai yang akan menukar rankaian mereka ke Tune Talk.

Baru-baru ini Tune Talk telah mengumumkan terdapat 16 model telefon pintar yang ditawarkan oleh Tune Talk  yang memberikan rebat RM200 menerusi Pakej komunikasi Belia  dan pakej ini akan diperluaskan keseluruh negara dengan penyertaan oleh peniaga yang berdaftar.

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut atau ingin membuat pertukaran rankaian dan promosi sila ke http://tunetalk.com/tunein/about

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...