RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Wednesday 12 December 2012

MALWARE OHHH MALWARE

Semalam Blog Cerita Orang kita terkena Walware fuhh pening kepala otak aku bila nak buka blog keluar gambar amaran malware... apa lagi aku jalankan lah gerakkan pantas.. macam mana nak hapuskan terus menda alah ni. apa lagi aku cari maklumat sebanyak yang mungkin kat dalam google " bagaimana cara nak hapuskan malware '', dan macam-macam cara aku lihat, last-last aku ambil semua gabungkan sekali gus.. pastu aku diamkan je satu malam.. siang ni aku buka hehe akhirnya selamat.. terima kasih pada blog:

manyusoef.blogspot.com

www.kujie2.com

chickypompom.blogspot.com

petaibududurian.blogspot.com

Tanpa Korang semua siapalah aku.
siapa yang diserang Malware korang tahu lah peritnya berfikir

tatatata

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...