RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Friday 14 December 2012

isteri merakam aksi dera Kanak-Kanak 3 Tahun



SHAH ALAM – Seorang wanita yang dipercayai merupakan individu yang merakam perbuatan suaminya mendera seorang kanak-kanak lelaki berusia tiga tahun di sebuah rumah di Klang ditahan pukul 10 malam kelmarin di Taman Meru Indah, Klang.

Suri rumah berusia 20 tahun itu bagaimanapun dilepaskan dengan jaminan polis selepas keterangannya diambil.
Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Asisten Komisioner Rusdi Md. Isa berkata, berdasarkan keterangannya, wanita itu mengaku membuat rakaman tersebut namun menafikan dia memuat naik video rakaman itu ke laman sosial Facebook.
“Isteri suspek yang ditahan itu mengaku dia berada di lokasi kejadian semasa penderaan itu berlaku serta merakam tindakan suaminya," kata beliau pada sidang akhbar di Pusat Media Ibu Pejabat Polis Kontinjen Selangor di sini.
Sumber Kosmo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...