RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Tuesday 26 March 2013

Buat duit tanpa modal hanya jawab survey



Assalamualaikum salam sejahtera dan salam satu Malaysia..

Dalam dunia hari ini, segalanya memerlukan wang untuk hidup, wang membolehkan seseorang individu membeli makanan, pakaian, pengangkutan, menyediakan tempat tinggal dan banyak lagi, tanpa wang mungkin segalanya tidak dapat diuruskan dengan teratur.

Masalah kewangan yang membelenggu seseorang individu boleh mengakibatkan seseorang itu terjebak dengan masalah sosial, ini dapat dibuktikan dengan pelbagai permasalahan timbul seperti samun, rompak, pecah rumah dan pelbagai lagi.

Hari ini, jika seseorang itu mengharapkan wang itu jatuh dari langit dengan tanpa usaha dan tanpa membuat apa-apa dengan itu boleh lah seseorang itu mendaftarkan dirinya di hospital terpilih.


Tetapi ketahuilah anda bahawa dimana ada kemahuan disitu ada jalan, jika anda belum tahu atau belum pernah mendengar, hari ini saya akan dedahkan satu peluang kepada anda untuk jana pendapatan sampingan dengan hanya menjawab servey di atas talian.

Ianya macam saya katakan tadi jika belum mendengarnya, macam suatu perkara asing tetapi ianya terbukti pendapatan anda sedikit sebanyak akan bertambah.

"I Panel Online" Antara tugas yang perlu anda lakukan adalah hanya jawab soalan yang diajukan, tidak perlu iklan di facebook dan dimana-mana, dengan ini anda hanya perlukan beberapa minit sahaja untuk menjawab soalan yang diajukan seterusnya bayaran dibuat terus kepada anda didalam bentuk point, apabila point yang diperolehi mencukupi untuk membuat pembayaran keluar iaitu RM5 paling terendah anda boleh memilih pelbagai bentuk bayaran keluar.

Tanpa modal..
tanpa masa yang panjang
tak perlu iklan

1 comment:

  1. Dah ramai yang daftar ke I panel tetapi sayangnya tiada maklumat siapa yang mendaftar.. sila tinggalkan sedikit komen anda untuk memudahkan perhubungan dimasa hadapan. Terima Kasih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...