RENUNGAN

Aku hanya manusia biasa yang mana pendapat aku mungkin benar dan mungkin salah. Maka telitilah pendapat yang aku kemukakan. Semua pendapat yang selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah maka ambillah ia manakala yang tidak selaras dengan al-Qur’an dan al-Sunnah, tinggalkanlah. (Kata-kata oleh Malik Bin anas Rahimahullah, Riwayat Ibn ‘Abd al-Barr di dalam Jami’ Bayan al-Ilm, jld. 2, ms. 32)

Monday 28 January 2013

Irwansyah & Isteri ditahan ketika berpesta "DADAH"

PING !!!... Berita Panas..
Empat artis Indonesia iaitu Irwansyah dan isterinya serta Zaskia dan Raffi Ahmad dikhabarkan ditahan oleh pihak berkuasa indonesia bersama dengan 13 rakan mereka ketika sedang berpesta dadah di kediaman Raffi di Lebak Bulus, Jakarta Selatan pada pagi ahad lalu. Laporan Berita

Bertindak atas maklumat awam, pihak BNN yang diketuai oleh Anang Iskandar yang menyerbu kediaman Raffi pada waktu subuh, katanya pada sidang media di sini.


Ketika serbuan dibuat oleh Badan Nakotik Nasional (BNN) Indonesia, Pihak BNN mendapati kesemua mereka berada dalam pengaruh dadah. Serbuan oleh Pihak BNN juga menjumpai dadah jenias ganja dan Pil Khayal di tempat kejadian.

Anang sebelum ini dilaporkan akan bertanding pada pilihan raya umum parlimen 2014 berkemungkinan namanya akan digugurkan dari senarai calon, selepas dilihat terlibat dalam kes berkenaan. Timbalan Ketua Umum PAN Dradiad Wibowo dalam seding media berkata " Parti itu tidak teragak-agak mengugurkan nama Anang jika beliau terlibat dalam kes dadah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...